Menu Sluiten

Diensten Duurzaam Meubilair

Kinnarps ontwikkelt en produceert innovatieve kantoormeubelen voor bedrijven en publieke omgevingen. Ergonomie en duurzaamheid vormen de grondslag van de visie van Kinnarps.

KANTOORMEUBILAIR MET EEN SCANDINAVISCH KARAKTER.

Kinnarps is gespecialiseerd in kantoormeubilair en totaaloplossingen voor het creatieve hedendaagse kantoor. Het bedrijf werd in 1942 opgericht in Kinnarp, Zweden, door Jarl en Evy Andersson. Zij zagen dat diensten een steeds belangrijkere rol begonnen te spelen in de samenleving en dat er dus behoefte was aan kantoormeubilair dat zowel modern en functioneel als esthetisch aantrekkelijk was. Vandaag de dag zijn we een van de grootste leveranciers van kantoormeubilair in Europa, met klanten in ongeveer veertig landen.

We leveren kantoormeubilair voor alle soorten werkplekken, van landschapskantoren, activity-based kantoren en individuele kantoren tot conferentie-, cursus- en vergaderruimtes, cafés, restaurants en ontvangstruimtes. Naast ons kantoormeubilair hebben we ook een ruim assortiment producten voor scholen en zorginstellingen. Samen met onze kantooroplossingen vormen ze een naadloos geheel waarmee complete projecten op een geïntegreerde manier kunnen worden ingericht.

Als leverancier van kantoormeubilair heeft Kinnarps altijd veel aandacht besteed aan ontwerp en productontwikkeling. We zijn van mening dat ons kantoormeubilair innovatief, ergonomisch, duurzaam en aantrekkelijk moet zijn. We willen altijd een voortrekkersrol spelen op het vlak van kantoormeubilair en we hebben een eigen onderzoeks– en trendspottingteam dat anticipeert op de kantoren en de werkplekken van de toekomst. Het kantoormeubilair van Kinnarps moet een veilige keuze zijn: een keuze voor de toekomst die u en uw organisatie de mogelijkheden biedt om te evolueren.

Ons meubilair heeft een doordacht ontwerp, een hoge kwaliteit en een beperkte impact op het milieu. We nemen de verantwoordelijkheid voor de volledige waardeketen, van de ontwikkeling, de aankoop van grondstoffen en de productie, tot de levering en de installatie van kantoormeubilair en complete interieuroplossingen in het pand van onze klanten. We hebben ook ons eigen geaccrediteerde testlaboratorium om onze oplossingen en de duurzame eigenschappen van ons kantoormeubilair te testen.

Als leverancier van kantoormeubilair zijn we uniek in de sector omdat we ons eigen logistiek systeem hebben waardoor we leveringen van kantoormeubilair rechtstreeks aan onze klanten kunnen beheren en optimaliseren. We gebruiken dekens in plaats van dozen om onze producten te beschermen. Die dekens kunnen worden hergebruikt en besparen heel wat ruimte. Daardoor kunnen we meer kantoormeubilair in één keer leveren en gebruiken we een minimum aan verpakking. Door de lagere CO2-uitstoot is dat gunstig voor het milieu.

Kinnarps heeft in totaal zeven verschillende productiefaciliteiten voor kantoormeubilair: zes in Zweden en één in Duitsland. De productie en de montage gebeuren in Kinnarp, Jönköping, Skillingaryd, Vinslöv, Tranås en Worms. De grootste faciliteit voor de ontwikkeling en de productie van kantoormeubilair bevindt zich in Kinnarp, waar ook het management en de centrale functies van onze groep zijn gevestigd. In totaal stellen we ongeveer 2.300 mensen tewerk die gespecialiseerd zijn in meubilair voor de kantoren van de toekomst.

01479750147975

More info

tags: Advies Duurzaam Meubilair – Bedrijven Duurzaam Meubilair – Bureau´s – Duurzaam Meubilair – Ergonomische Bureaustoel – 

Wenst u meer info over diensten duurzaam meubilair kijk dan vlug op https://www.kinnarps.be/nl-BE | Diensten Duurzaam Meubilair

Duurzaamheid | Kantoorinrichting | Kantooroplossing | Meubilair | Kantoormeubilair | 


Onderstaand kan u algemene informatie vinden doch deze behoort niet specifiek tot bovenvermeld bedrijf

Diensten duurzaam meubilair

.cycleslide datacyclepagertemplate datacyclelog false datacycleswipe true datacycleswipefx scrollhorz datamanualtrump false header wijnvlek.jpg chemdry belgium infochemdry.be home tapijtreiniging zakelijke dienstverlening particuliere dienstverlening zetelreiniging elastische vloeren keramiek en natuursteen duurzaam chemdry contactpagina vlekken en onderhoudstips vlekverwijderingstips onderhoudstips regionale ondernemers mister floor home gt vlekken en onderhoudstips tips om tapijt en meubilair schoon te houden wat kunt u zelf doen het liefst houdt u uiteraard uw vloerbedekking en meubelen zo schoon mogelijk en vrij van vlekken. U kunt zelf veel verse vlekken verwijderen als u deze vlekverwijderingstips in acht neemt. Goed onderhoud dat door u zelf wordt uitgevoerd bepaalt grotendeels de levensduur van uw tapijt of meubelen diensten duurzaam meubilair rendeert op korte termijn Om zolang mogelijk van uw tapijt en meubilair te genieten kunt u deze onderhoudstips in ac.

over ons diensten kantoren woningen totaalprojecten brand boxes alea arper haworth lema martex muuto realisaties vacatures blog contact over ons diensten kantoren woningen totaalprojecten brand boxes alea arper haworth lema martex muuto realisaties vacatures blog contact een kantoorinrichting van buro belgium bevordert de efficintie en creert een aangename werksfeer. Kantoorinrichting focus op efficintie en beleving van ergonomisch werken over akoestiek tot kleurgebruik uw kantoorinrichting heeft baat bij een zo functioneel mogelijk ruimtelijke indeling. Onze inhouse experten kiezen telkens bewust voor bepaalde technieken en materialen. De combinatie van het juiste kantoormeubilair met dynami.

Notie over Diensten duurzaam meubilair

klanten login nederlands nederlands nl franais frans fr home dienstverlening klantenlijst contact groep menu dienstverlening transmoove biedt oplossingen aan alle soorten ondernemingen in beweging waarbij de werkomgeving maximaal aangepast dient te worden aan nieuwe noden en verandering. Transmoove zorgt voor oplossingen op jouw maat om de diensten rond verhuis en installatie en transformatie van meubilair en meubelbeheer duurzaam te organiseren meer over diensten duurzaam meubilair Transmoove is uniek transmoove de enige n consistente speler op de markt die deze combinatie van diensten met een kwalitatieve en innovatieve aanpak aanbiedt. En dit volgens de principes van circulariteit en duurzaamheid. onze jarenlange ervaring en erkenning in kantoormarkt gekoppeld aan specialisatie en klantgerichtheid heeft ervoor gezorgd dat transmoove deze onestopshop kan aanbieden. Integrated services moving mounting transformation asset management specials copyright transmoove linkedin facebook jobs privacyverklaring onze website maakt gebr.